lördag 2 juli 2011

You had me at hello...





Jag har fått möjligheten att testsy på nya  Designer Diamond Deluxe och jag är kär..
Kan man bli det i en symaskin undrar ni och svaret är att det kan man visst ..;)
Än så länge har jag bara broderat på denna underbara symaskin , men jag säger som så; You hade me at hello..

Visst blir broderierna bra på min Designer Diamond , men Deluxe-varianten var något helt annat..
Den broderar jämnare, snyggare och tystare och jag är mycket nöjd med resultatet.
Det nya med den här maskinen skall ju vara att den matar ut exakt rätt mängd tråd för allra bästa sömnadsresultat och några dagar till får jag sy på denna juvel och nu gäller det att umgås så mycket som möjligt och jag går definitivt i köpetankar...



Här lade jag ut band på mitt nya broderi för att prova vilket som passade bäst, för jag är ju som sagt tidigare mycket inne på Odd Molly -stuket.
Broderierna skall senare skäras upp för att få den sammetsliknade effekten Thread velvet..


1 kommentar:

  1. Hej! Vilket snyggt broderi! Vilket är det?

    Hälsningar Linda

    SvaraRadera