torsdag 15 mars 2012

Matroschka på snuttefilt

(Band från Karinottilia)




Tycker dessa band var så söta och fick därför pryda en snuttefilt som skall skickas iväg till en fin vän.
Har sytt ett namnbroderi på denna snuttefilten också, men det höll på att gå riktigt illa..

Jag skrev fel namn!!!

Gjorde glatt ett broderi i dataprogrammet och spände upp tyget, gjorde mig redo att brodera och precis innan jag skulle trycka på Start-knappen på symaskinen, så besinnande jag mig och lät den där tanken som skavde lite i bakhuvudet få komma fram... Namnet stämde inte!
Yngste sonen har en klasskompis som har ett liknande namn och det var helt enkelt hennes namn jag hade skrivit.
Oooops! Nu hade jag tur och misstaget gick att rätta till!


Så här ser snuttefilten ut i sin helhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar