tisdag 27 mars 2012

Var är min kvast?!

Jag sydde klart den stora svarta i fredags och efter att ha förevisat den för min hårdaste jury kommer nu familjens omdömen...

1. Ska den bara vara svart?!
Kan den inte var i någon gladare färg?!
(Maken)

 
2. För lång och den ser ut som en häxdräkt till Halloween
(Dottern)

3. För lång och den ser ut som en ballong
(Äldste sonen)

4. Ingen åsikt
(Yngste sonen)

5.För lång, alldeles för lång och tråkig och ja, tanakrna går osökt till en häxutstyrsel...
(Jag)


Den här klänningen kommer INTE att få följa med mig till New York förrän den är omgjord, vilket var meningen.
Tänker inte flaxa runt på Manhattan och se ut som jag letade efter min borttappade kvast.

Så kan det gå när man gör sig till och provar en ny klännigsmodell.

 
( Kanske bäst att tillägga att detta inlägg är skrivet med ironi och ett leende på läpparna)



1 kommentar:

  1. Visst är det skönt att man kan skratta åt eländet, först har du lagt ner mkt tid på att sy och så blir det inte bra det kan få en på uselt humör men man lär sig alltid något av det.

    SvaraRadera