fredag 4 april 2014

Ute i god tid!



Det är inte klokt egentligen! Jag har inhandlat något i pyntväg till en högtid i god tid! Min man undrar om jag är lite sjuk eller har haft sönder något som jag inte vill berätta om!
jag kan försäkra er att så är inte fallet och jag är vid god vigör och några djupa  mörka hemligheter har jag inte heller. ( Mer än att jag tjuväter av barnens godis ibland! Hemligt och skämmigt!) Jag kunde helt enkelt inte motstå dessa vaktelägg när jag var inne och shoppade på mig en hög med papptallrikar hos Nordljus! 
De är så söta och paketet är så fint att jag knappt vill ta upp äggen ur dess bo!

Nu får de dock bo i hallen på en liten finbricka tills jag hittar ett ordentligt rede över påsk!


1 kommentar:

  1. Jag är likadan.. Är aldrig ute i tid när det gäller pynt till en högtid. Men påsken har jag lite svårt för, när det är gult och kycklingar var man än går ;P

    SvaraRadera