onsdag 23 juli 2014

Det kliar i fingrarna..







(Bilder lånade från Husqvarna Viking)




Den tiden som jag hade tänkt att sy gick åt till att röja ut här hemma i garderoberna, men det känns bra att få det lite mer i ordning också.
Jag gillar verkligen det här broderkortet som har nummer 263!
Jag har ända sedan jag såg det skapat mig en sinnebild av att jag skall sy lakan med en lång bred bård av dessa vackra broderier nederst! Nu har jag dessutom hittat lakansväv av den rätta sorten. 
Jag gillar även dessa gardiner med fjärilar på och ser framför mig skuggmönstret av dansande fjärilar på väggen.. Det lockar också skaparlusten!

2 kommentarer:

  1. De där fjärilarna var vackra. <3 För att inte tala om klänningen. Tjusigt!

    SvaraRadera
  2. Jag måste hålla med, en helt underbar klänning

    SvaraRadera