torsdag 14 augusti 2014

Bombardering med kuddar



Jodå, ni blir bombaderade med bilder på mina kuddar... Det är också för att jag nu skall motivera mig själv att faktiskt få färdigt den tredje kudden. Jag är så nöjd med de som jag hittills har gjort, men när det blir ett litet avbrott mellan så kan det vara så svårt för mig att få färdigt det allra, allra sista.
Sedan skall det klickas hem lite matchande kuddar från Chhatwall & Johnsson är det tänkt!
Det vill säga när den sista kudden är färdig har jag lovat mig själv som morot!

2 kommentarer:

  1. Så himla snygga dina kuddar är. Jag gick precis förbi Chhatwall & Johnsson här på Formex och dreglade över deras monter. Så mycket fint!

    SvaraRadera
  2. Dina kuddar är jättefina.

    Varför kan det vara så svårt att göra det där sista?
    Vissa projekt blir så. Upplägget kvar, resår i midjan kvar.
    Jag har en teori om att man i tanken redan har lämnat detta projektet och är i ett nytt.
    För det är inte så att man fastnat på grund av ett problem. Även om det också kan vara orsaken.

    SvaraRadera